4/21/2013

Salainen villasukkaystävä

Eilen töistä kotiin tullessani minua odotti keittiön pöydällä yllätys. Posti oli tuonut minulle erikoisen paketin. Ensin pällistelin pakettia vain päältä päin ja mietin mistä sen olen saanut. Lähettäjän asuinpaikkakunnalla ei nimittäin asu ketään tuttuani, mutta paketin avatessani tajusin mistä oli kyse. Paketin sisältä paljastuneet sukat olivatkin Aamukahvilla-blogin villasukkatempauksesta saadut! Olin melkein unohtanut, että tempaukseen osallistuvat eivät vain neulo toisille sukkia, vaan saavat sellaiset itsekin.


Paketti oli ihana, sukat olivat pehmoiset ja juuri oikean kokoiset ja kortti suloinen, kiitos sinulle sukkien lähettäjä, kuka ikinä oletkaan! Toivottavasti paljastat vielä joskus vaikka sähköpostilla kuka olet!


Omat tempaukseen osallistuvat villasukkani ovat vielä hieman kesken, mutta huhtikuun loppuun mennessä saan ne takuulla valmiiksi ja lähetettyä, kuten tempauksen sääntöihin kuuluu. Katsotaan uskallanko esitellä sukkia täällä blogissa ennen kuin voin olla varma, että sukat ovat päässeet turvallisesti perille asti.

2 kommenttia:

  1. Ihana tuo sukkayllätysidea ja kauniin paketin sait! Itse en osallistunut koska olen tällä hetkellä aivan liian kiireinen neulomaan sukkia, aikaisempiin aamukahvilla-blogin tempauksiin olen kyllä osallistunut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla sattui olemaan juuri sopivasti yhdet sukat puikoilla, joten päätin osallistua. Postikorttitempauksiin ja muihin en ole osallistunut, mutta siitä blogikirppiksestä ostin kahdet housut. Ne on ihan parhaat! :)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.